عصر خودرو

تحقق برنامه‌های کاهش تلفات در توزیع نیروی برق تهران بزرگ

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از تحقق برنامه‌های طرح جهادی کاهش تلفات در این شرکت خبر داد.

تحقق برنامه‌های کاهش تلفات در توزیع نیروی برق تهران بزرگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، سید محمد هاشمی با اشاره بر کاهش 2.2 درصدی تلفات برق در سال 1393 و رسیدن 6 ماهه به هدف یک ساله، در باره سال همدلی و همزبانی، دولت و ملت اظهار داشت: امیدواریم وزارت نیرو به ویژه بخش برق امسال تحول و تحرک بیشتر داشته باشد و مانند سال گذشته خاموشی نداشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ کاهش تلفات، بهره‌برداری از انرژی‌های نو، فروش انرژی و انشعاب به میزان بالغ بر 18 هزار گیگاوات ساعت و جذب 206 هزار مشترک جدید را از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال 1393 خواند و با اشاره به این‌که اوج مصرف سال 1393 نیز مانند اوج مصرف 1392 بوده، گفت: با وجود گرمای زیاد در سال گذشته تنها یک درصد اوج مصرف بالاتر از اوج مصرف سال 1392 بود که آن نیز از خطای نیروی انسانی نشات می‌گرفت، چرا که مشترکین عزیز دیزل‌ها را وارد مدار نکردند.

    وی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که در سال جدید نیز مردم مدیریت مصرف داشته باشند و مانند سال گذشته همکاری کنند، گفت: تا مهر سال94 باید تلفات را به 7.8 درصد می‌رساندیم، در حالی که در پایان سال 1393 تلفات را با 2.2 درصد کاهش از 9.3 به 7.1 درصد رساندیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها