عصر خودرو

راه‌اندازی فاز ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی در تابستان ۹۵

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: چنانچه توسعه فاز ۲۰ و ۲۱ با روند فعلی پیش برود تابستان سال ۹۵ شاهد راه اندازی پالایشگاه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی خواهیم بود.

راه‌اندازی فاز ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی در تابستان ۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از  فارس، رکن الدین جوادی با ابراز خرسندی از توسعه فازهای پارس جنوبی گفت: خوشبختانه روند توسعه فازهای پارس جنوبی مناسب است و انتظار می رود در سال 95 به اهداف تعیین شده در این زمینه دست یابیم.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: روند پیشرفت فازهای 20 و 21 پارس جنوبی به گونه‌ای است که اگر با همین سرعت و دقت ادامه داشته باشد،تابستان سال 95 شاهد راه‌اندازی پالایشگاه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خواهیم بود.

    وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان دولت یازدهم همه فازهای پارس جنوبی تعیین تکلیف می شوند.

    هدف از توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی تامین روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز تصفیه ‌شده برای مصارف داخلی است که با راه اندازی این فاز سالانه یک میلیون تن گاز اتان قابل مصرف در صنایع پتروشیمی، بیش از یک میلیون تن گاز مایع برای صادرات،روزانه 75000 بشکه میعانات گازی و روزانه 400 تن گوگرد تولید خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها