عصر خودرو

شفافیت قوانین گام اول در جذب سرمایه گذار خارجی

عصر بازار- عضوهیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به نیاز اقتصاد ایران به جذب سرمایه خارجی گفت: شفافیت قوانین و تامین امنیت سرمایه گذاران باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

شفافیت قوانین گام اول در جذب سرمایه گذار خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد امیرزاده عضوهیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذار خارجی در کشور گفت: دولت باید در قدم اول قوانین را شفاف کند تا جذب سرمایه گذاری راحت تر صورت گیرد.

    وی افزود: در کنارشفاف شدن قوانین باید امنیت سرمایه گذار نیز فراهم شود تاسرمایه گذار از برگشت سرمایه خود مطمئن شود.

    عضوهیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: در جذب سرمایه خارجی دولت باید به بخش خصوصی بیشتری توجه کند چرا که بروکراسی در بخش دولتی مانع توسعه است.

    امیر زاده با اشاره به وضعیت اقتصاد و اثرات برجام برآن در سال 95 گفت: باتوجه به زمان کوتاه اجرای برجام تا سال95 شاید تاثیر رفع تحریم ها یکباره دراقتصاد نمایان نشود با توجه به حرکتهای مثبت صورت گرفته در اقتصاد پیش بینی می شود رشد مثبت و مناسبی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

    وی در خصوص میزان تحقق شعار سال 94 دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: خوشبختانه در سال 94 همدلی و همزبانی دولت و بخش خصوصی منجربه حل شدن بسیاری از مشکلات در کشور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها