عصر خودرو

در نشست مشترک اتحادیه اروپا و اوپک مطرح شد

کاهش سرمایه‌گذاری‌های نفتی به افزایش شدید قیمت نفت منجر می‌شود

عصر بازار- در دوازدهمین نشست اروپا و اوپک تاکید شد که کاهش سرمایه‌گذاری‌های نفت به افزایش قابل توجه قیمت نفت خواهد انجامید.

کاهش سرمایه‌گذاری‌های نفتی به افزایش شدید قیمت نفت منجر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از فارس، در دوازدهمین نشست مشترک اتحادیه اروپا و اوپک تاکید شد که کاهش سرمایه‌گذاری‌های نفتی به افزایش شدید قیمت نفت در بازار جهانی خواهد انجامید.

    در این نشست که طی روز جاری در وین اتریش به پایان رسید نمایندگان بلندپایه اوپک و اتحادیه اروپا تاکید داشتند کاهش قابل توجه در سرمایه‌های نفتی می‌تواند به کاهش عرضه نفت در بازار جهانی منجر شده و ریسک افزایش شدید قیمت نفت در بازار را افزایش دهد.

    بنا به بیانیه پایانی این نشست تاکنون حجم قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های نفتی تعلیق شد و حتی لغو شده‌اند. از سوی دیگر نیروی کار در فعالیت‌های نفتی جهانی به میزان قابل توجهی تعدیل شده‌اند و در حال حاضر بازار به دنبال ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا است. در این نشست هم اوپک و هم اتحادیه اروپا نسبت به کاهش قابل توجه سرمایه‌گذاری‌های نفتی با توجه به قیمت کنونی نفت در بازار جهانی ابراز نگرانی کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها