عصر خودرو

بازار بورس بازدهی سرمایه بالایی دارد

عصر بازار- یک کارشناس بورس گفت: بازار بورس یک بازار ریسک‌پذیر با بازدهی سرمایه است.

بازار بورس بازدهی سرمایه بالایی دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، همایون دارابی کارشناس بورس و سرمایه‌گذاری گفت: اجرای برجام افزایش فروش نفت، کاهش هزینه‌های مبادلات ارز و دسترسی به قطعات یدکی و تکنولوژی را برای شرکت‌ها فراهم خواهد کرد.

    وی افزود: این ترقی به گونه‌ای بوده که در حال حاضر برخی شرکت‌ها موفق شده‌اند پس از چند سال از شرکای اروپایی و آمریکایی خود قطعات یدکی و مواد اولیه مورد نیاز را دریافت کنند.

    دارابی اظهار داشت: در گذشته جهت خرید مواد اولیه و قطعات ماشین‌آلات مجبور بودیم 30 درصد مبلغ را از طریق شبکه‌های غیر رسمی با ریسک بالا پرداخت کنیم تا خریدها و نقل و انتقالات انجام شود اما در حال حاضر شرکت‌های اروپایی با پیش پرداخت 15درصد هم موافق هستند.

    وی تصریح کرد: این موارد در یک سال آینده هزینه‌های شرکت‌های ما را به اندازه چشمگیری کاهش خواهد داد و با ورود نفت کش‌های ایرانی به اروپا بازار بهتری در حوزه فروش نفت تجربه خواهیم کرد.

    دارابی عنوان کرد: هیچ وقت نمی‌توان با اعتماد 100 درصد به سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی اقدام کرد اما باید بدانید که میزان ریسک با میزان بازدهی ارتباط مستقیم دارند.

    وی افزود: مردم می توانند ریسک نکنند پول‌های خود را در بانک سرمایه‌گذاری کنند اما با ریسک کردن و حضور در بازار بورس می‌توانند در برابر ریسکی که انجام داده‌اند بازدهی بیشتر دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها