عصر خودرو

امروز بیش از ۲۱۴ هزار تن محصول در تالار صادراتی عرضه می شود

سنگ آهن و قیر در صف صادرات از بورس کالای ایران

عصر بازار: تالار داخلی و صادراتی بورس کالای ایران امروز شاهد عرضه ۴۳ قلم انواع کالا با حجم بیش از ۴۹۲ هزار تن خواهد بود؛ همچنین ۲۱۴ هزار و ۳۰۰ تن از حجم عرضه امروز به تالار صادراتی اختصاص دارد.

سنگ آهن و قیر در صف صادرات از بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، در صورت تقاضا، 110 هزار تن سنگ آهن دانه بندی (عیار 53 درصد) مجتمع سنگ آهن میشدوان به قیمت پایه 8 دلار در هر تن عرضه می شود. علاوه بر این، 93 هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد به همراه 10 هزار تن قیر 6070 شرکت پالایش نفت تبریز، یک هزار تن قیر 85100 شرکت رهیار گستر نوین و 300 تن قیر 6070 شرکت قیر شرق برای صادرات به بازارهای جهانی راهی تالار مذکور می شود.

    شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 21 هزار و 751 تن انواع مواد شیمیایی چون ارتوزایلین، استایرن منومر، اسید استیک، اسید ترفتالیک، الکیل بنزن خطی، اوره صنعتی، ایزوبوتانول، بنزن، تری اتیلن گلایکول، جوش شیرین، دی اتانول آمین، دی اتیل هگزانول، دی اتیل گلایکول، زایلین مخلوط، کریستال ملامین، کربنات سدیم، منو اتیلن گلایکول و منومر وینیل استات عرضه می شود. دیگر عرضه های این روز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شامل 79 هزار و 450 تن انواع قیر، 25 هزار تن وکیوم باتوم، 6 هزار تن لوب کات، 2 هزار تن گوگرد و 280 تن آرگون می شود.

    شرکت فولاد خوزستان نیز در حالی با 10 هزار تن شمش بلوم با قیمت پایه 12 هزار و 20 ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت تقاضای مشتریان 60 هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود. این شرکت همچنین، 50 هزار تن دیگر از شمش بلوم خود را به صورت نقد و با قیمت پایه 12 هزار و 82 ریال عرضه می کند.

    گروه آلومینیوم نیز شاهد عرضه 800 تن بیلت 6063-7 و یکهزار تن انواع شمش آلیاژی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.

    گفتنی است، 5 هزار تن شکرسفید، 10 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دروم، 1900 تن ذرت دانه ای و 603 تن خرمای مضافتی نیز در روز چهارشنبه راهی تالار محصولات کشاورزی می شود.

    برچسب ها