عصر خودرو

رئیس فدرال رزرو آمریکا:

قیمت نفت در ۵۰ دلار تثبیت می‌شود

عصر بازار- رئیس فدرال رزرو آمریکا با بیان اینکه قیمت نفت افزایش یافته و در بشکه‌ای ۵۰ دلار تثبیت می‌شود چندان به افزایش حتی بشکه‌ای ۱۰۰ دلار هم امیدوار نیست.

قیمت نفت در ۵۰ دلار تثبیت می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشست دو روزه در این کشور اشاره کرد قیمت نفت با احتمال افزایش تورم آمریکا به بشکه‌ای 50 دلار خواهد رسید.

    جانت یلن گفت: اگر قیمت نفت به بشکه‌ای 50 دلار برسد پیش‌بینی‌های ما برای تورم تحقق پیدا می‌کند و و تورم در این کشور افزایش می‌یابد که در صورت افزایش بیشتر باید تورم را در دو درصد تثبیت کنیم.

    یلن که به افزایش بیشتر قیمت نفت چندان امیدوار نیست، گفت: بعید است قیمت نفت تا آخر امسال به بشکه‌ای 100 دلار برسد اما وی تاکید کرد که قیمت نفت در بشکه‌ای 50 دلار تثبیت خواهد شد.

    جانت یلن همچنین اشاره کرد که سرمایه‌گذاری در آمریکا با افت قیمت نفت به شدت کاهش یافته است طی ماه‌های قبل شاهد افت بیشتر دکل‌های نفتی در آمریکا بود‌ه‌ایم.

    رئیس فدرال رزرو آمریکا همچنین کاهش قیمت نفت را عاملی برای افزایش قدرت خرید خانوارها عنوان کرد و گفت: خانوارها بیشترین سود را از کاهش بی‌سابقه قیمت نفت داشتند و بررسی‌ها هم این مساله را اثبات می‌کند.

    بر اساس این گزارش، بانک مرکزی آمریکا در نشست دو روزه خود به افزایش نرخ بهره در این کشور تصمیم‌ نگرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها