عصر خودرو

بلومبرگ خبر داد

ایران احتمالاً برای «ایرباس» قطعات هواپیما تولید می‌کند

عصر بازار- شبکه خبری بلومبرگ مدعی شده شرکت ایرباس در حال انجام رایزنی‌هایی با ایران است که به موجب آن طرف ایرانی احتمالاً برای این شرکت هوا و فضا قطعات یدکی تولید می‌کند.

ایران احتمالاً برای «ایرباس» قطعات هواپیما تولید می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، شبکه خبری بلومبرگ روز پنجشنبه مدعی رایزنی‌های ایران و شرکت «ایرباس» بر سر طرح‌هایی شده که از طرف ایرانی می‌خواهد برای این شرکت هوافضا و صنایع جنگ‌افزاری، قطعات یدکی تولید کند.

    دفتر خاورمیانه «ایرباس» پنجشنبه به بلومبرگ گفت که این شرکت چندملیتی در حال بررسی همکاری‌های صنعتی با ایران در زمینه‌هایی از جمله تولید قطعات، عملیات نگهداری و تعمیرات است.

    ایران، به نوشته بلومبرگ، در دوران تحریم‌های اقتصادی کشورهای غربی و آمریکا به توانایی ساخت قطعات هواپیما دست یافت.

    در صورتی که دو طرف به توافق برسند، ایران در جایگاه یکی از تأمین‌کنندگان قطعات برای ایرباس در خاورمیانه به بخش Strata شرکت «توسعه مبادله» خواهد پیوست.

    این شرکت سرمایه‌گذاری اماراتی که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده در حال حاضر 75 میلیارد دلار سفارش از ایرباس و رقیب آمریکایی آن، بوئینگ دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها