عصر خودرو

رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد:

مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس

آمادگی برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده

عصر بازار- رئیس هیات عامل ایدرو آمادگی این سازمان را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده اعلام کرد.

مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شاتا، محسن صالحی نیا در نشست مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس، ضمن اشاره به دانش انباشته و تجربه بیش از نیم قرن این نهاد توسعه‌ای، آمادگی این سازمان را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده از جمله در حوزه هایی که منطبق مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی است را اعلام نمود.

    وی همچنین بیان کرد : شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره 4 ردیف 10 قانون بودجه کشور در سال جاری و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.
    در این نشست همچنین عنایت ا… رحیمی استاندار فارس و ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز ظرفیت های دستگاه‌های منطقه‌ای و مجلس شورای اسلامی را آماده تسهیل این سرمایه‌گذاری‌ها بیان کردند. در این نشست طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای سرمایه‌گذاران ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکتها تنظیم شد.
    گفتنی است که نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور سرمایه‌گذاران ،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان فارس و رییس ایدرو برگزار شد.