عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مطرح کرد؛

سازندگان تجهیزات صنعت نفت، برای سرمایه گذاران اعتمادسازی کنند

عصر بازار- بهزاد محمدی گفت: توصیه من به سازندگان تجهیزات صنعت نفت این است که ضمن ساخت تجهیزات، به اعتمادسازی برای سرمایه گذاران بپردازند.

سازندگان تجهیزات صنعت نفت، برای سرمایه گذاران اعتمادسازی کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من به سازندگان تجهیزات صنعت نفت این است که ضمن ساخت تجهیزات، به اعتمادسازی برای سرمایه گذاران بپردازند و  از فرصت تحریم که باعث شده شرکت‌های تولید داخل ظهور پیدا کنند، بهره ببرند.

    او در پاسخ به سوالی درباره حضور کمرنگ خارجی‌ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور اظهار کرد: برای ورود شرکت‌های خارجی و توسعه اقتصادی، باید بستر سیاسی فراهم باشد؛ شرکت‌های خارجی امسال حضور زیادی در نمایشگاه نداشتند.

    محمدی افزود: بخشی از صنعت ما وابسته به خارج کشور است و این روابط همیشه بوده و هست؛ اما باید تلاش کنیم تا در داخل کشور با توسعه صنایع داخلی، ساخت داخل و استفاده از این فرهنگ، نقش آن‌ها را کم و بتوانیم حضور خودمان را پررنگ‌تر کنیم.

    او در پایان تاکید کرد: هر نمایشگاهی در واقع یک تعامل دوطرفه میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است؛ امسال این فضا نیز ایجاد شد و توانستیم با تمرکز بر ساخت داخل، محصولات شرکت‌های نوپا و دانش بنیان را در معرض دید کسانی که باید آن‌ها را ببینند قرار دهیم.

    برچسب ها