عصر خودرو

حسابرسی نشده؛

عملکرد یک ماهه "پارسان" منتشر شد

عصر بازار- شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ سودی شناسایی نکرد.

عملکرد یک ماهه "پارسان" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش نفت و گاز پارسان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "پارسان"، در ابتدای دوره و با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 42 هزار و 30 میلیارد و 738 میلیون ریال و ارزش بازار 94 هزار و 148 میلیارد و 442 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه، بهای تمام شده آن تغییری نکرد و ارزش بازار آن با مبلغ چهار هزار و 457 میلیارد و 70 میلیون ریال افزایش، به مبلغ 98 هزار و 605 میلیارد و 512 میلیون ریال رسید .

    "پارسان" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده فروش معادل یک میلیارد و 411 میلیون ریال را با همین مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی شناسایی نکرد.

    گفتنی است این شرکت در اسفند ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 411 میلیون ریال تحصیل کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها