عصر خودرو

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران مطرح کرد:

قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان

عصر بازار- جعفری نسب گفت: براساس قیمت مصوب اعلام شده هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ باید با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد و قیمت فروش در کارخانه هر شانه ۱۴ هزار تومان باید باشد.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد جعفری نسب مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: در بحث تخم مرغ در یک ماه گذشته 20 پرونده داشته ایم که نیمی از آن‌ها در شعبه بدوی رسیدگی شده است و مربوط به عرضه خارج از شبکه تخم مرغ از مرغداری‌ها بوده است و این ده پرونده حدود 4 میلیارد تومان جریمه شده اند.

    وی ادامه داد: براساس قیمت مصوبی که اعلام شده هر شانه 30 عددی تخم مرغ باید با قیمت 16 هزار و 500 تومان به فروش برسد و قیمت فروش در کارخانه هر شانه 14 هزار تومان باید باشد و هر قیمتی بالاتر از این قیمت‌ها تخلف محسوب می‌شود.

    جعفری نسب بیان کرد: مرغداری‌هایی که نهاده‌های دولتی را دریافت کرده اند باید از طریق شبکه‌ای که صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان معرفی کرده به فروش برسانند و در صورتی که خارج از شبکه این اقدام‌ها انجام شود با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: گشت‌های ما در سطح شهرستان‌های تهران به صورت مرتب نظارت بر خرده فروشی‌ها و مرغداری‌ها برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و رعایت ضوابط قیمت گذاری را انجام می‌دهند و پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود بیشتر از طریق همین گشت‌ها به دست ما رسیده و تشکیل شده اند.

    برچسب ها