عصر خودرو

شرکت مس باید برای دریافت فاینانس ضمانت دولتی داشته باشد

عصر بازار- سرمایه‌گذار آلمانی گفت: در صورتی می‌توان ۸۵ درصد از بودجه مورد نیاز مس کرمان را از طریق فاینانس تامین کرد که شرکت مس بتواند ضمانت‌های دولتی ارائه دهد.

شرکت مس باید برای دریافت فاینانس ضمانت دولتی داشته باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، پتری مویلانن صبح امروز در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به سوابق همکاری کرمان با شرکت سرمایه‌گذار آلمانی اظهار داشت: این شرکت در حال حاضر در 40 نقطه از دنیا سرمایه گذاری کرده و خدمات ارائه می دهد.

    وی عنوان کرد: شرکت آلمانی توترک از 35 سال پیش و از زمان آغاز فعالیت مس سرچشمه، تجهیزات ذوب این مجتمع را تامین کرده و از همان زمان همکاری میان مس سرچشمه و شرکت اتوترک آغاز شده است.

    مولاین خاطرنشان کرد: ما علاقمند به ادامه این مراودات و همکاری‌ها هستیم و قادریم 85 درصد بودجه مورد نیاز مس سرچشمه برای توسعه و تجهیز را از طریق فاینانس تامین کنیم اما برای تحقق این امر، لازم است شرکت مس سرچشمه، ضمانت‌های دولتی ارائه دهد.

    وی با اشاره به فعالیت چند ساله این شرکت در کرمان در پروژه‌های مختلف، تاکید کرد: امیدواریم همکاری‌ها ما با مس برای وارد کردن تکنولوژی افزایش یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها