عصر خودرو

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات مطرح کرد:

نقش مهم بورس کالا در ورود پسته استاندارد مه ولات به بازارهای صادراتی

عصر بازار- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب های اصلی تولید پسته در ایران است گفت: نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان مه ولات پس از استانداردسازی وارد بازارهای صادراتی شود که نقش بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت بوده است.

نقش مهم بورس کالا در ورود پسته استاندارد مه ولات به بازارهای صادراتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، هادی ساربان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات در بازدید از انبار زرین زعفران مشرق زمین گفت: نزدیک 100 تن پسته در انبار زرین زعفران مشرق زمین مه ولات نگهداری می‌شود.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات در حاشیه این بازدید بیان کرد: نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان پس از استانداردسازی وارد بازارهای صادراتی شود که نقش بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت بوده است.

    ساربان اظهار کرد: پس از عرضه پسته فندقی با انس 30 و 32، پسته بادامی سفید مه ولات با انس 28 و 30 نیز برای معامله در بورس کالا وارد انبار پسته مه ولات شده است.

    ساربان در ادامه از نگهداری نزدیک به 100 تن پسته در انبار بورس زرین مه ولات خبر داد و گفت: امید است عرضه پسته در بورس بتواند باعث حمایت از تولید، کوتاه شدن دست دلالان و تسهیل خرید و فروش این محصول ارزشمند شده و باعث رونق هر چه بیشتر اقتصاد منطقه شود.

    برچسب ها