عصر خودرو

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران عملیاتی شد

عصر بازار- مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و در جهت سهولت و افزایش رضایت مندی، استفاده از این سامانه را در دستور کار قرار داد.

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران عملیاتی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، علی جهانی با بیان اینکه آماده سازی 7 وب‌سرویس مهم و کاربردی طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه به صورت کاملاً آنلاین فراهم شده است.

    جهانی با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های به عمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است گفت: این پیگیری‌ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه‌های دست اندرکار این امر می‌باشد.

    وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تأیید نهایی استحقاق و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام‌های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و … در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.

    مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های تأمین اجتماعی با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارائه خدمات به صورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش‌های مختلف بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، یادآور شد: این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می‌شود.

    وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک گفت: از کلیه مسئولان محترم کانون‌های بازنشستگی تقاضا می‌شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.

    جهانی در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده اظهار داشت: این عزیزان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

    برچسب ها