عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه:

افزایش قیمت جهانی نفت رونق بورس را ادامه می‌دهد

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به پیش بینی موسسات بین المللی در خصوص روند مثبت و رو به رشد قیمت جهانی نفت در ماههای آینده می توان به ادامه رونق بورس امیدوار بود.

افزایش قیمت جهانی نفت رونق بورس را ادامه می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، کریم امیری با اشاره به رونق بورس از نیمه دیماه امسال تاکنون گفت: رسیدن به توافق در مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام، بهبود قیمت‌های جهانی نفت و فلزات اساسی و سنگ‌آهن از جمله موارد تاثیرگذار بر بازار در هفته های گذشته است.

    این کارشناس بازار سرمایه افزود: از سوی دیگر نقدینگی وارد شده به بورس بیشتر جذب گروههای چون بانکی و خودرویی ها شده است که بیشترین تاثیر را از لغو تحریم ها می بینند.

    وی اضافه کرد: همچنین با توجه به روند مثبت وضعیت جهانی برخی کالاها و نیز تداوم شرایط رکودی در بازارهای رقیب بازار سرمایه مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

    این کارشناس سرمایه اذعان داشت: نظر به پیش بینی موسسات بین المللی در خصوص روند مثبت و رو به رشد قیمت جهانی نفت در ماههای آینده می توان به ادامه رونق بورس امیدوار بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها