عصر خودرو

حسابرسی شده؛

انتشار پیش‌بینی سود شرکت توسعه معادن روی ایران در سال ۹۵

عصر بازار- شرکت توسعه معادن روی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵، مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد که نسبت به سال مالی ۹۴، معادل ۴۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتشار پیش‌بینی سود شرکت توسعه معادن روی ایران در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت توسعه معادن روی ایران صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "کروی" اعلام کرد در دوره 12 ماهه یاد شده، با سرمایه دو هزار و 413 میلیارد و 950 میلیون ریال، مبلغ 261 میلیارد و 969 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری و سایر فعالیت‌ها خواهد داشت که پس از کسر هزینه‌های اداری و عمومی از آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 211 میلیارد و 233 میلیون ریال می‌رسد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر شد و درآمدهای متفرقه به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 198 میلیارد و 33 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 82 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها