عصر خودرو

همکاری مطالعاتی حوزه های نفت و گازی روسیه و ایران آغاز شد

عصر بازار- شرکت دولتی 'روس گئولوگیا' همکاری خود را با شرکت ملی نفت ایران در مطالعه یافته های مربوط به لرزه نگاری درباره تعدادی از حوزه ها و میادین نفت و گاز کشور برای فراهم کردن مقدمات عملیات اکتشاف، آغاز کرده است.

همکاری مطالعاتی حوزه های نفت و گازی روسیه و ایران آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، شرکت روسی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: این تحقیقات در چارچوب قرارداد امضا شده با شرکت روسی «لوک اویل اینجینرینگ» انجام می گیرد.
    در چارچوب این توافق، شرکت 'دال مورنفت گئوفیزیکا'، وابسته به روس گئولوگیا مطالعه اسناد زلزله نگاری CDP-2D سال های گذشته درباره خلیج فارس و فلات آبادان را آغاز کرده است.
    بنا به این گزارش، کارشناسان شرکت'دال مورنفت گئوفیزیکا' یک سال فرصت دارند تا به مطالعه و تجزیه و تحلیل اسناد زلزله نگاری حوزه های نفت و گاز جنوب ایران - قید شده در قرارداد - بپردازند.
    ایران و روسیه تا پیش از تحریم های یکحانبه غرب در پنج سال پیش همکاری های گسترده ای در عرصه های نفت و گاز برقرار کرده بودند، اما محدودیت های ضد ایرانی موجب کاهش شدید همکاری های در این عرصه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها