عصر خودرو

بازار فردا مثبت می‌شود؟

عصر بازار- در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل به دلیل عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز ۱/۸ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد رسید. اما بورس فردا چه می‌شود؟

بازار فردا مثبت می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام گروه‌های فلزات اساسی، پتروشیمی، پالایشی و بانکی روندی نزولی داشتند و شاخص کل تحت تاثیر معاملات منفی این نمادها افت کرد. این در حالی است که روز گذشته کارشناسان بورس گفته بودند که روند صعودی یا نزولی بازار در روز شنبه بسیار تعیین‌کننده است و مشخص می‌کند که آیا بازار در روزهای آتی رشد می‎کند یا روند نزولی شاخص ادامه دارد.

    حال با وجود کاهش شاخص کل باید دید روند بازار فردا چگونه است؟ حمید اسدی، حقوقدان بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: معاملات فردا با روند نزولی همراه است اما تعادل در بورس فردا از امروز بیشتر است. از طرفی به نظر می‌رسد هنوز می‌توان به بورس امیدوار بود.

    این کارشناس در رابطه با بازارگردانی‌ها گفت: احتمالا قراردادهای بازارگردانی جدی‌تر اعمال شود تا نقدشوندگی سهم‌ها بیشتر شود.

    همچنین محمد خبری‌زاد نیز در رابطه با بورس فردا گفت: با وجود اینکه صف‌های فروش در مقاطعی جمع شد اما به نظر می‌رسد بورس فردا به دلیل جو منفی روندی نزولی داشته باشد.

    برچسب ها