عصر خودرو

مدیر قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران :

سال ۹۵ سهم معاملات برخط را افزایش می‌دهیم

عصر بازار- در برخی از روزها تا ۸۰ درصد از معاملات توسط معاملات برخط انجام شد.

سال ۹۵ سهم معاملات برخط را افزایش می‌دهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، پدرام زادنو عزیزی اظهار داشت: امسال بر روی قراردادهای آتی از نظر کیفی بهبود خوبی داشتیم و هزینه معاملاتی برای سرمایه‌گذاران کاهش یافت و معاملات برخط رونق خوبی یافت.

    وی تصریح کرد: در سال 94 در برخی از روزها تا 80 درصد از معاملات توسط معاملات برخط انجام شد و از متوسط بالایی برخوردار بودیم .

    زادنو عزیزی با بیان اینکه هدف ما این است که در سال جدید بتوانیم سهم معاملات برخط را از کل معاملات افزایش دهیم افزود: شرکتهای نرم افزاری دیگری که تمایل به ورود به حوزه ارائه خدمات زیرساخت برخط هستند را وارد بازار خواهیم کرد.

    مدیر قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران گفت: در حوزه قراردادهای سلف استاندارد نیز امسال فعالیت خوبی داشتیم که البته این آغاز راه بود هر چند از سال 93 اولین اوراق ما منتشر شد اما سال 94 با آشنایی شرکتهای تامین سرمایه عرضه های اولیه صورت گرفت که از آنها استقبال خوبی هم شد.

    وی با بیان اینکه این راه را برای سال‌آینده جدی‌تر پیگری خواهیم کرد افزود: سعی ما بر این است تا بورس کالا محل تامین مالی برای عرضه کنندگان در صنایع مختلف باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها