عصر خودرو

فروش ۵هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت نفتی فردا در بورس

عصر بازار- مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال از دو اوراق مشارکت شرکت ملی نفت با نمادهای «مپارس۷۱۲» و «مغرب۹۷۱۲» روز سه شنبه این هفته در بورس تهران عرضه می شود.

فروش ۵هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت نفتی فردا در بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بنابر اعلام اداره ابزارهای نوین مالی شرکت بورس، براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران مبلغ 35000 میلیارد ریال از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مپارس712» و مبلغ 15000 میلیارد ریال ریال از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مغرب9712» در روز سه شنبه، 24 اسفند در بورس تهران عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش؛ اوراق «مپارس712» و «مغرب9712» با سر رسید 3 ساله با نرخ سود علی الحساب 21 درصد روزشمار است که سود آن هر 3 ماه پرداخت می شود.
    همچنین اوراق «مپارس712» به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز به منظور اجرای پروژه تامین مالی اجرای طرح میدان گازی پارس جنوبی و اوراق «مغرب9712» به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز به منظور اجرای پروژه تامین مالی اجرای طرح میدان نفتی غرب کارون منتشر شده اند.
    گفتنی است، ضامن اوراق «مپارس712» و «مغرب9712» صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و عامل پرداخت سود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) معرفی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها