عصر خودرو

نگاهی به لیست واردکنندگان عمده کالا به ایران

عصر بازار- در هفته‌ای که گذشت کشورهای چین، امارات متحده عربی و جمهوری کره، کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران بودند.

نگاهی به لیست واردکنندگان عمده کالا به ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا،  بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامانه جامع برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران، در روز شنبه 15 اسفند ماه جاری، کشور چین در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران ایستاده است.

    در این روز از کشور چین کالاهایی به ارزش 35 میلیون و 74 هزار و 388 دلار به ایران وارد شده است.

    همچنین در این روز، کشور امارات متحده عربی در جایگاه دوم لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران ایستاده است، در این روز کالاهایی به ارزش 14 میلیون و 694 هزار و 805 دلار به ایران وارد شده است.

    همچنین در روز یکشنبه 16 اسفند ماه، از کشور چین کالاهایی به ارزش 51 میلیون و 190 هزار دلار به ایران وارد شده است و به این ترتیب این کشور در صدر کشورهای وارد کننده کالا به ایران قرار گرفته است.

    در این روز کشور جمهوری کره هم در جایگاه دوم واردات کالا به ایران قرار گرفته است، از این کشور در روز یکشنبه به ارزش 30 میلیون و 532 هزار دلار کالا به ایران وارد شده است.

    در روز دوشنبه 17 اسفند ماه نیز کشور چین در صدر لیست کشورهای وارد کننده کالا به ایران قرار داشته است، در این روز کالاهایی به ارزش 61 میلیون و 815 هزار دلار به ایران وارد شده است.

    در این روز کشور امارات متحده عربی نیز در جایگاه دوم کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفته است. در این روز از کشور امارات متحده عربی 16 میلیون و 675 هزار دلار کالا به ایان وارد شده است.

    چین در روز سه شنبه 18 اسفند ماه نیز جایگاه خود را در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران حفظ کرده است در این روز از کشور چین کالاهایی به ارزش 39 میلیون و 799 هزار دلار به ایران وارد شده است.

    همچنین جمهوری کره نیز در این روز در جایگاه دوم کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفته است. در این روز کالاهایی به ارزش 19 میلیون و 683 هزار دلار به اران وارد شده است.

    در روز پنج‌شنبه 20 اسفند ماه نیز کشور چین با واردات 45 هزار و 524 دلار کالا به ایران در صدر لیست کشورهای وارد کننده کالا به ایران قرار گرفته است، در این روز از کشور امارات متحده عربی نیز کالاهایی به ارزش 18 میلیون و 794 هزار دلار به ایران وارد شده است و این کشور در جایگاه دوم واردات کالا به ایران قرار گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها