عصر خودرو

مشعل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با تست دستی تجهیزات فلر روشن شد

عصر بازار- در جریان بازدید وزیر نفت از مراحل احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس، تجهیزات فلر این پالایشگاه با تزریق گاز به صورت دستی تست و آزمایش شد.

مشعل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با تست دستی تجهیزات فلر روشن شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از تسنیم، بیژن نامدار زنگنه به همراه معاون خود در امور پالایش فرآورده‌های نفتی و همچنین وزیری هامانه قائم مقام وزیر نفت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مراحل احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند.

    در فاز اول این پالایشگاه که در حال حاضر با موفقیت نسبت به دو فاز دیگر در حال تکمیل و تجهیز است امروز همزمان با حضور وزیر نفت تجهیزات نصب شده فلر پالایشگاه مورد تست قرار گرفت.

    در این تست که با انتقال دستی گاز به خطوط لوله منتهی به فلر پالایشگاه صورت گرفت به صورت نمادین دستور این آزمایش از سوی وزیر نفت صادر شد تا آماده بهره‌برداری شدن این بخش به عنوان نمادی از بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک اعلام شود.

    گفتنی است روشن شدن مشعل پالایشگاه به معنای در مدار بهره‌برداری قرار گرفتن سیکل کامل تجهیزات شامل پروسه کامل ورود میعانات گازی، تصفیه آن و سوزانده شدن گاز مازاد در فلر قرار است تا پیش از پایان نیمه نخست سال 95 صورت گیرد تا شاهد تولید نخستین محصول این پالایشگاه در فاز نخست آن باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها