عصر خودرو

فروش ۲۰۰ تن کنسانتره سرب نخلک در بورس کالا

عصر بازار- ۲۰۰ تن کنسانتره سرب تولیدی مجتمع نخلک در دومین مرحله عرضه در بورس کالای ایران به فروش رسید.

فروش ۲۰۰ تن کنسانتره سرب نخلک در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، 200 تن کنسانتره سرب تولیدی مجتمع سرب نخلک (با عیار 50 درصد سرب و 450 گرم در تن نقره)، برای نخستین بار از زمان فعالیت، توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران وابسته به ایمیدرو، در تالار محصولات فرعی بورس کالا عرضه شد که در دومین مرحله عرضه به فروش رسید.  هر تن کنسانتره عرضه شده، با قیمت پایه 20 میلیون ریال در تاریخ 18 اسفند مورد معامله قرار گرفت.

    مرحله نخست این عرضه، هفتم بهمن 94 بود که در تالار محصولات فرعی بورس کالای ایران عرضه شد. قیمت پایه هر تن کنسانتره در این مرحله، 21 میلیون ریال تعیین شده بود.
    معدن نخلک (واقع در شهرستان نایین استان اصفهان) از جمله معادن باستانی زیرزمینی جهان محسوب می شود که بیش از 1800 سال قدمت دارد.

    عیار کنسانتره سرب تولیدی این واحد 50 درصد است و مواد معدنی استخراجی، حاوی کانی های گالن (سولفور سرب) و سروزیت (کربنات سرب) است که از عمق 200 متری زمین استخراج شده و به سطح زمین منتقل می شود.

    ظرفیت ماهانه استخراج ماده معدنی حدود 3000 تن با عیار 7 درصد و تولید ماهانه کارخانه مجتمع نیز 300 تن کنسانتره است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها