عصر خودرو

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

حال بورس خوب می‌شود

حمایت حاکمیت از بازار بورس

عصر بازار- عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با بیان اینکه قطعا مجلس از بازار بورس حمایت خواهد کرد و هر لایحه‌ای که دولت برای تقویت و حمایت این بازار مدنظر داشته باشد را مورد تصویب قرار خواهد داد، گفت: شرایطی در بازار سرمایه ایران شکل گرفته که تمام حاکمیت به دنبال این است تا از این بازار حمایت شود.

حال بورس خوب می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به شرایط فعلی بازار سرمایه گفت: مردم باید سرمایه‌های مازاد خود را در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند.

    نماینده مردم «سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن» در مجلس افزود: مردم باید بدانند وقتی حرف از بورس به میان می‌آید فضای ریسک پذیری هم مطرح خواهد شد لذا ما باید در این بازار صبوری کنیم.

    عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شرایطی در بازار سرمایه ایران شکل گرفته که تمام حاکمیت به دنبال این است تا از این بازار حمایت شود.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه بازار بورس رو به بهبودی خواهد رفت، تاکید کرد: قطعا مجلس از بازار بورس حمایت خواهد کرد و هر لایحه‌ای که دولت برای تقویت و حمایت این بازار مدنظر داشته باشد را مورد تصویب قرار خواهد داد.

    محبی نجم‌آبادی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر مجلس به دنبال پیگیری تخلفات حقوقی‌های بازار سرمایه است تا با آنها برخورد لازم صورت گیرد چرا که حقوقی ها به بازار بورس ضربه زدند.

    برچسب ها