عصر خودرو

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت و گاز:

افزایش تولید نفت نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است

عصر بازار- عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران می گوید: اگرچه ایران می تواند به تنهایی تولید نفت خود را به سطح قبل از تحریمها برساند اما برای افزایش بیشتر آن به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد.

افزایش تولید نفت نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید حمید حسینی با بیان اینکه ایران باغی است که به نگهداری و پرورش نیاز دارد افزود: ما به قراردادها، مناقصات و فن آوری نیاز داریم. پول برای اقتصاد ایران به مثابه آب برای آن باغ است.

    سو میلر وکیل مسائل تحریم در موسسه استیونسون هاروود می گوید: شرکتهای نفتی در خلاء در حال مذاکره هستند. اینها همه در این مرحله نظریه هستند. آنها همگی میدانند که چه میخواهند ولی اینکه ایران براساس قرارداد یا سیاسی رفتار کند موضوع دیگری است. سوالات پاسخ داده نشده زیادی وجود دارد.

    بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که نتایج انتخابات پارلمانی ایران در ماه گذشته به کاهش چالشهای سیاسی برای تلاشهای حسن روحانی برای جذب سرمایه گذاری خارجی منجر شود. متحدان میانه رو رئیس جمهور تقریبا نیمی از کرسی های مجلس را به خود اختصاص داده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها