عصر خودرو

تفاهم نامه‌ همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و فرابورس ایران امضاء شد

عصر بازار- تفاهم نامه‌ همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و فرابورس ایران با هدف گسترش همکاری‌های دو جانبه و بکارگیری ظرفیت و پتانسیل‌های بازار سرمایه در خلق و توسعه فناوری صنعت نفت و گاز با حضور حمیدرضا کاتوزیان، رییس پژوهشگاه صنعت نفت و امیر هامونی، مدیر عامل فرابورس ایران به امضاء رسید.

تفاهم نامه‌ همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و فرابورس ایران امضاء شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، این تفاهم نامه به منظور همکاری در تعیین قیمت‌ دانش‌های فنی مرتبط با حوزه نفت و گاز پژوهشگاه با استفاده از ابزار کشف قیمت در بازارهای فرابورس و بورس ایده و فراهم سازی مقدمات برای انجام معاملات اوراق بهادار مبتنی بر دارایی فکری و تامین مالی شرکت‌های نوپای دانش بنیان پژوهشگاه از طریق تابلوی معاملاتی فرابورس انجام شده است.

    بر اساس این گزارش مبنای ایجاد این تفاهم از یک سو سوابق طولانی پژوهشگاه صنعت نفت در پژوهش‌های مرتبط با صنایع بالادستی، پایین دستی و انرژی و محیط زیست و همچنین داشتن دانش‌های فنی در این زمینه‌ها و ارتقای فناوری‌های ملی، جذب سرمایه، ظرفیت سازی و توسعه منابع انسانی لازم برای تبدیل علم به فناوری بوده و از طرفی دیگر نیز فرابورس ایران از سوابق و تجربه لازم در زمینه تامین مالی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله اقتصاد دانش بنیان و ایجاد بستر معاملاتی اختراعات و ابتکارات از طریق ایجاد و توسعه بازار دارایی فکری به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی در جهت پاسخگویی به نیاز‌های بخش صنعت برخوردار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها