عصر خودرو

وزیر آب و برق پاکستان:

برق و گاز ایران، اقتصادی ترین منبع انرژی مورد نیاز پاکستان است

عصر بازار- وزیر آب و برق پاکستان با بیان اینکه کشورش علاقمند به افزایش واردات برق از ایران است، تصریح کرد: برق و گاز ایران اقتصادی ترین منبع انرژی برای کمک به حل بحران کمبود انرژی در پاکستان است.

برق و گاز ایران، اقتصادی ترین منبع انرژی مورد نیاز پاکستان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، 'خواجه محمد آصف' که علاوه بر تصدی وزارت آب و برق پاکستان، تصدی وزارت دفاع این کشور را نیز برعهده دارد، روز چهارشنبه در محل وزارت آب و برق این پاکستان، با 'مهدی هنردوست' سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
    خواجه محمد آصف در این دیدار با تاکید بر ضرورت و اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران افزود: گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری موجب رونق اقتصادی و تجاری، و در نتیجه کاهش معضلات و پدیده های شوم نظیر قاچاق و تروریسم خواهد شد.
    وی با اشاره به روابط تاریخی میان ایران و پاکستان، تلاش دو طرف را برای گسترش بیش از پیش روابط میان دو کشور دوست و همسایه، ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.
    وزیر آب و برق پاکستان تاکید کرد: خواستار احیا و توسعه همکاری ها با ایران هستیم و وضعیت همکاری های دو کشور در آینده قطعا بهتر خواهد بود.
    مهدی هنردوست نیز در این دیدار، با بیان اینکه فرصت ها و زمینه های همکاری بسیار زیادی میان ایران و پاکستان وجود دارد، به زمینه های همکاری میان بخش های خصوص دو کشور اشاره کرد و گفت که فقدان اطلاعات، یکی از مهم ترین موانع موجود در مسیر گسترش همکاری میان بخش های خصوص دو کشور است.
    نماینده عالی دولت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان همچنین گفت: ضرورت دارد طرح های اقتصادی میان دو کشور به ویژه طرح های انرژی شامل خط لوله گاز ایران-پاکستان و روند افزایش صادرات برق ایران به پاکستان احیا و فعالسازی شود.
    هنردوست تاکید کرد که توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری میان ایران و پاکستان ، علاوه بر ارتقای حجم مبادلات دو کشور، موجب بهبود وضعیت اشتغال، معیشت و امنیت مرزنشینان دو همسایه خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها