عصر خودرو

پوشش سود ۱۱۲ ریالی «حآسا» برای هر سهم

عصر بازار- شرکت آسیا سیر ارس در صورت‌های مالی ۶ماهه خود اعلام کرده است که برای هرسهم سود ۱۱۲ریالی پوشش داده است.

پوشش سود ۱۱۲ ریالی «حآسا» برای هر سهم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت آسیا سیر ارس در فعالیت 6ماهه منتهی به 31شهریور 1399 با سرمایه 800 میلیارد ریالی، سود انباشته شرکت را 259 میلیارد و 124 میلیون ریال اعلام کرده است.

    این شرکت سود عملیاتی دوره را 128میلیارد ریال و سود خالص دوره را 89میلیارد و 487میلیون ریال منتشر کرد و سود هر سهم را 112ریال محقق ساخته است.

    «حآسا» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت برای دوره 6ماهه منتهی به 30اسفند1399 داشته اعلام کرد که با توجه به اخذ تسهیلات به مبلغ 50میلیارد ریال در تاریخ 31شهریور1399 در نتیجه در 6ماهه دوم سال جاری هزینه های مالی نیز افزایش خواهد داشت.

    هیات مدیره، مدیر عامل و مدیران این شرکت در نظر دارند برای دوره 6 ماهه منتهی به 30اسفند1399، با توجه به سیاست ها و برنامه های شرکت هلدینگ توکاریل همواره درحفظ ثبات شرکت و همچنین تامین منافع سهامداران قصد داشته و با دانش و مدیریت صحیح و با استفاده از به کارگیری راهکارها و برنامه های عملیاتی مناسب، سودآوری خود را متناسب و بیش از افزایش درآمد، حداقل به میزان بیش از 71درصد نسبت به دوره مالی مشابه در سال قبل افزایش دهد. علاوه بر این در این خصوص نیز هیات مدیره طی سال 1399 همچون سال های گذشته طی کرده و رکورد جدیدی را در افزایش درآمد و سودآوری شرکت به ثبت برساند.

    برچسب ها