عصر خودرو

حسابرسی نشده؛

تحقق ۴۵ درصدی پیش بینی های "پاسارگاد" طی ۹ ماه

عصر بازار- شرکت بانک پاسارگاد در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ معادل شش هزار و ۴۴۵ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۴۵ درصدی پیش بینی های "پاسارگاد" طی ۹ ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت بانک پاسارگاد صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ 15 هزار و 13 میلیارد و 781 میلیون ریال جمع درآمد حاصل از درآمدهای مشاع و غیر مشاع داشت که معادل 57 درصد از کل پیش بینی درآمد سال مالی 94 است در حالی که در دوره مشابه سال مالی قبل معادل 60 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده بود.

    از درآمد این شرکت هزینه‌های اداری، عمومی، هزینه مطالبات مشکوک الوصول و هزینه‌های مالی کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ شش هزار و 445 میلیارد و 577 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 128 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 45 درصد از پیش بینی هایش رسید این در حالی است که میزان سود خالص هر سهم در دوره مشابه سال مالی قبل معادل 190 ریال برابر 63 درصد از کل پیش بینی سال مالی 93 بوده است.

    شایان ذکر است سرمایه "پاسارگاد" در سال مالی 94 معادل 50 هزار و 400 میلیارد ریال بود، که در مقایسه با سال مالی قبل معادل 20 درصد افزایش یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها