عصر خودرو

شنبه ۱۰ آبان؛

رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس تهران

عصر بازار- بازار سرمایه برخلاف هفته گذشته، نخستین روز هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل این بازار بیش از ۱۷ هزار واحد افزایش یافت.

رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با 17 هزار و 450 واحد صعود، رقم یک میلیون و 305 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با 327 واحد افزایش، به رقم 377 هزار و 796 واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش 68 هزار و 554 میلیارد ریال انجام دادند.

    صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

    شاخص کل فرابورس نیز 142 واحد افزایش یافت و رقم 16 هزار و 267واحد را ثبت کرد. در این بازار 621 هزار معامله به ارزش 26 هزار و 854 میلیارد ریال انجام شد.

    پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.