عصر خودرو

برای نیمه نخست امسال؛

صورت مالی "وپست" منتشر شد

عصر بازار- شرکت پست بانک ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ به صورت حسابرسی شده معادل ۹۵ ریال زیان به هر سهمش اختصاص داد؛ که نسبت به سال گذشته، ۴۹ درصد بهبود داشته است.

صورت مالی "وپست" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پست بانک ایران صورت های مالی نیمه نخست سال مالی منتهی به 31 هریور ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در شش ماهه نخست سال مالی 94 مبلغ یک هزار و 469 میلیارد و 847 میلیون ریال درآمد حاصل از درآمدهای مشاع و درآمدهای غیر مشاع، برابر 45 درصد کل پیش بینی درآمد سال مالی 94 داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری و عمومی، هزینه مطالبات مشکوک الوصول، هزینه های مالی کسر شد و زیان خالص دوره به مبلغ 307 میلیارد و 801 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 95 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به زیان خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 524 میلیارد و 763 میلیون ریال زیان انباشته پایان سال در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها