عصر خودرو

از واگذاری های مهرماه؛

"وبانک" به سود نرسید

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.

"وبانک" به سود نرسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) با سرمایه 16 هزار و 250 میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه 1399 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به 30 مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 27 هزار و 461 میلیارد و 721 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 334 هزار و 626 میلیارد ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. در حالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با کاهش 31 هزار و 797 میلیارد و 508 میلیون ریال معادل 302 هزار و 828 میلیارد و 492 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وبانک" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 162 میلیارد و 582 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

    شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه سهام هیچ شرکت بورسی را نخرید.

    برچسب ها