عصر خودرو

دیدار مدیر کمیته ریسک "بافین" با مقامات سازمان بورس

عصر بازار- دکتر درک کرمر، مدیر کمیته ریسک نهاد ناظر بازار سرمایه آلمان(Bafin) با مقامات سازمان بورس و اوراق بهادار دیدار کرد.

دیدار مدیر کمیته ریسک "بافین" با مقامات سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، درک مرکر طی بازدید از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران با دکتر بیژنی، جانشین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل و سرمایه‌گذاری خارجی و فرهاد مرسلی، رئیس امور بین الملل سازمان بورس ملاقات داشت.

    در این دیدار، گفت و گویی در خصوص همکاری های آتی میان سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نهاد ناظر بازار سرمایه آلمان صورت گرفت.

    طی این ملاقات، موضوعاتی از قبیل انطباق بین دو نهاد ناظر، هماهنگ سازی قوانین و مقررات، بازارگردانی، استراتژی های مدیریت ریسک، تبادل دانش و تجربیات و ...مطرح شد.

    بافین(Bafin) به عنوان تنها نهاد قانون گذاری کل بازار سرمایه آلمان از جمله بانک ها موسسه بیمه و بازار اوراق بهادار فعالیت می کند که بر 2700 بانک، 800 موسسه مالی و 700 شرکت بیمه نظارت دارد .

    این در حالی است که سازمان بورس و اوراق بهادار در اوایل سال جاری با مقامات ارشد بافین(Bafin) برای پیشبرد همکاری های بیشتر ملاقات داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها