عصر خودرو

طی مراسم معارفه شرکت سبحان انکولوژی و در آستانه عرضه اولیه عنوان شد؛

وجه تمایز "دسانکو" نسبت به شرکت های هم گروه

عصر بازار- روز گذشته جلسه معارفه شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با نماد معاملاتی "دسانکو" با حضور مدیرعامل این مجموعه و همچنین مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری البرز برگزار شد.

وجه تمایز "دسانکو" نسبت به شرکت های هم گروه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا،  در ابتدای مراسم معارفه "دسانکو"، محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری البرز به وجه تمایز شرکت داروسازی سبحان انکولوژی نسبت به سایر شرکت های گروه دارویی پرداخت و گفت: به دلیل تولید داروهای ضد سرطانی و نداشتن رقیب جدی در منطقه، می توان سبد محصولات شرکت را متمایز از سایر شرکت های تولیدی در سطح منطقه عنوان کرد؛ به گونه ای که سطح تکنولوژی به کار رفته در شرکت را می توان جزو تجهیزات بروز شده به همت همکاری با شرکت های معتبر اروپایی دانست.

    وی از همکاری شرکت سبحان انکولوژی با مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان بزرگ کشور برای تولید دارو خبر داد و افزود: قرارداد همکاری "دسانکو" با شرکت های معتبر جهانی از جمله سانوفی فرانسه نیز منعقد شده و بزودی دیگر شرکای خارجی معرفی خواهند شد.

    رضوانی فر در خصوص برنامه های "دسانکو" در صادرات گفت: در حال حاضر محصولات شرکت سبحان انکولوژی به کشورهای مختلفی از جمله تاجیکستان، عراق، قزاقستان و سوریه صادر می شود و افزایش میزان صادرات جزء برنامه های شرکت است .

    در ادامه مراسم معارفه "دسانکو"، حمید مصطفوی مدیر عامل شرکت سبحان انکولوژی از کسب پروانه تولید 23 داروی ضد سرطان در شرکت مذکور خبر داد و یادآور شد: این تعداد تولید داروی ضد سرطان به عنوان یک نقطه قوت برای فعالیت شرکت محسوب می شود و انتظار می رود تنوع محصولات طی سال 95 نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شود.

    وی با اشاره به اینکه نرخ دلار در بودجه سال 95 "دسانکو" 3 هزار و 300 تومان دیده شده است، افزود: هزینه های مالی و استهلاک شرکت بالا می شود به طوری که بخش زیادی از درآمد شرکت معادل 27 میلیارد تومان صرف هزینه های مالی می شود که شرکت به منظور پوشش آن، همواره اجرای افزایش سرمایه را در دستور کار قرار داده و این روند طی سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

    در پایان، نوری معاون مالی "دسانکو" با بیان اینکه بودجه سال جاری قطعا" محقق خواهد شد، درباره بودجه 95 هم توضیح داد: برای سال بعد 100 میلیارد تومان فروش با حاشیه سود 48 درصدی پیش بینی شده که از این رقم 48 میلیارد تومان سود ناخالص و 11 میلیارد تومان سود خالص است .

    شایان ذکر است، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی متعلق به دو شرکت گروه دارویی سبحان و سرمایه گذاری البرز با مالکیت به ترتیب، 69.98 و 30 درصدی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها