عصر خودرو

تحلیلگران:

نفت بدون توجه به بازگشت ایران به ۵۰ دلار می‌رسد

عصر بازار- تحلیلگران می‌گویند: نگرانی از کندی تقاضا، اشباع بازار جهانی و اختلافات در خاورمیانه باعث شد که قیمت نفت در ابتدا سال ۲۰۱۶ به شدت سقوط کند، اما اکنون تغییر رویکرد تولیدکنندگان میتواند قیمت نفت را به ۵۰ دلار در هر بشکه برساند.

نفت بدون توجه به بازگشت ایران به ۵۰ دلار می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، هلیما کرافت رئیس استراتژی بازار موسسه RBC کاپیتال مارکت به ان بی سی با بیان اینکه گفتگوها درباره توقف سطح تولید روی بازار تاثیر گذاشته گفت: روانشناسی بازار تغییر کرده است. همه اکنون به افزایش قیمتها با سطح 50 دلار فکر می‌کنند.

    نفت برنت در روز دوشنبه برای ساعاتی به 41 دلار هم رسید و سپس در 40 دلار و 84 سنت تثبیت شد که 5 درصد افزایش را نسبت به معاملات قبلی نشان می‌دهد. نفت آمریکا هم با بیش از 5 درصد افزایش به 37 دلار و 90 سنت در هر بشکه رسید.

    در شرایطی که نفت 40 دلاری در مقایسه با قیمت‌های یک ماه پیش دور از ذهن به نظر می‌رسد اما روند رسیدن نفت به 50 دلار نیز شتاب گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها