عصر خودرو

مدیر منطقه‌ای توتال در ایران:

احتمال بازگشت تحریم‌ها باعث نگرانی سرمایه‌گذاران است

عصر بازار- مدیرخاورمیانه و شمال آفریقای توتال گفت: این شرکت به همکاری با ایران کاملا متعهد و برای رفع موانع، آماده هرگونه همکاری است.

احتمال بازگشت تحریم‌ها باعث نگرانی سرمایه‌گذاران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، استفان میشل صبح امروز (سه شنبه، ١٨اسفندماه) در دیدار با امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت با اشاره به این که فرانسه نخستین کشوری بود که پس از تحریم قرارداد خرید نفت با ایران را امضا کرد، تصریح کرد: ظرفیت زیادی برای همکاری میان ایران و این شرکت فرانسوی وجود دارد و توتال آماده است همسو با تفاهمهای امضا شده میان دو طرف مذاکرات بیشتری با شرکتهای ایرانی داشته باشد.

    وی با اشاره به این که توتال با کشورهای ترکمنستان، امارات، کویت و عمان مذاکرات و همکاری زیادی داشته است و موقعیتهای مناسبی برای همکاری با ایران نیز دارد، تصریح کرد: احتمال بازگشت تحریمها، موضوع مهمی است که سبب نگرانی سرمایه گذاران برای حضور در ایران شده است، بنابراین قراردادها باید بگونه ای امضا شود که در صورت بازگشت تحریمها ریسک شرکتها بالا نرود.

    مدیرخاورمیانه و شمال آفریقای توتال حضور خود در ایران و گفتگو با مدیران نفتی را حامل پیام مهمی دانست و گفت: پیام توتال این است که به همکاری با ایران کاملا متعهد و برای رفع موانع، آماده هرگونه همکاری با ایران است.

    میشل به کاهش قیمت نفت اشاره کرد و با بیان این که این موضوع شرکتهای سرمایه گذار از جمله توتال را تحت فشار قرار می دهد، تصریح کرد: همه شرکتهای نفتی با این چالش جدی روبرو هستند و برای همین باید طوری تعهد داده شود که عملیاتی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها