عصر خودرو

ایرتویا شرایط فروش پریوس را اعلام کرد

عصر بازار- شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتای ژاپن در ایران، برای اولین بار شرایط فروش خودروی تویوتا پریوس ۲۰۱۶ را اعلام کرد.

ایرتویا شرایط فروش پریوس را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» ، تویوتا پریوس خودرویی هیبریدی می باشد که از سال 1996 تا کنون توانسته است به نمادی از احترام به محیط زیست تبدیل شود و با اینکه جزو خودروهای گران قیمت به حساب نمی آید، اما به پای ثابت جشنواره های مشهور فیلم تبدیل شده تا شهرت طلبی ستاره های سینما را به اوج برساند.

    پریوس از ظاهری جذاب و خصوصیات فنی برجسته ای سود می برد که می توان فناوری و نوآوری های روز جهان را در آن جستجو کرد. پریوس به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبریدی جهان دارای محبوبیتی جهانی می باشد و امروز این محبوب جهانی به ایران آمده تا به عنوان پیشنهادی جهانی نهایت لذت رانندگی، همراه با تکنولوژی روز دنیا را در اختیار شما قرار دهد.

    برای مشاهده شرایط فروش تویوتا پریوس اینجا را کلیک کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این خودرو خاص این قسمت را کلیک نمایید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها