عصر خودرو

تعویق رونمایی از قراردادهای نفتی مانع سرمایه‌گذاری نیست

عصر بازار- عضو هیات مدیره اتحادیه صادر‌کنندگان نفت،‌گاز و پتروشیمی تاکید کرد که در سال آینده می‌توان امید به جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در صنعت نفت داشت.

تعویق رونمایی از قراردادهای نفتی مانع سرمایه‌گذاری نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، احمد صرامی در خصوص جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در سال 95 عنوان کرد: به نظر نمی‌رسد که مانعی جدی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در سال آینده وجود داشته باشد.

    وی در خصوص معطل ماندن رونمایی از قراردادهای جدید نفتی، گفت: درست است که قراردادهای جدید هنوز رونمایی نشده اما این مساله مانعی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید نیست، چرا که تا قبل از این هم کشورهای مختلف مذاکراتی انجام داده بودند و تنها در انتظار اجرایی شدن برجام بودند و به نظر می‌رسد که با اجرای برجام، بتوان به جذب سرمایه‌های جدید در نفت امید داشت.

    صرامی عنوان کرد: پیش از این قراردادهای نفتی با توجه به منافع ملی بازنگری می‌شد و ممکن بود چند روز به تعویق بیافتد اما این‌طور نیست که به دلیل به تعویق افتادن قراردادهای جدید، قراردادی معطل بماند. چرا که دولت می‌تواند با تبصره یا مواد قانونی امضای این قراردادها را به سرانجام برساند.

    با به تعویق افتادن رونمایی از قراردادهای جدید نفتی در لندن، برخی معتقدند که ممکن است جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیز به تعویق بیافتد. هرچند که دیدارهایی که وزیر نفت ایران در ماه‌های گذشته داشته، این مساله را کنار می‌زند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها