عصر خودرو

راه ورود ناوگان نفتکش ایران به اروپا هموار شد

عصر بازار- مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران از انجام موفق ممیزی خارجی این شرکت توسط موسسه رده‎بندی DNVGL خبر داد و گفت: راه ورود ناوگان نفتکش به اروپا هموار شد.

راه ورود ناوگان نفتکش ایران به اروپا هموار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، اکبر جبل عاملی اظهار کرد: به منظور تسهیل در ورود ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به بازارهای اروپایی، داشتن گواهینامه انطباقDocument Of Compliance (DOC) موسسه رده‎بندی معتبر عضو IACS ، برای این شرکت جزو الزامات اولیه است.

    وی افزود:در این ارتباط 11 ماه جاری ضمن انجام ممیزی خارجی از شرکت ملی نفتکش، سیستم مدیریت ایمنی ، کیفی و زیست محیطی این شرکت توسط موسسه رده بندی DNVGL مورد ارزیابی و بازبینی قرار گرفت که در پایان این ممیزی علاوه بر رضایت کامل این موسسه از انطباق NITC با استانداردهای جهانی، گواهینامه انطباق برای کشورهای صاحب پرچم نیز صادر شد.

    وی بیان کرد:داشتن گواهینامه انطباق معتبر و شناخته شده برای شرکت از نیازهای اساسی برای صدور سایر گواهینامه‎های کشتی های ناوگان است که این امر تردد و ورود ناوگان به بنادر اروپایی را بیش از پیش تسهیل و تسریع و از تاخیرات احتمالی جلوگیری می‎کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها