عصر خودرو

با کشف قیمت ۲۹۰۰ ریالی سبحان انکولوژی

هفتمین شرکت داروسازی به فرابورس ایران آمد

عصر بازار- با کشف قیمت ۲۹۰۰ ریالی دارو سازی سبحان انکولوژی، هفتمین شرکت داروسازی وارد بازار فرابورس ایران شد.

هفتمین شرکت داروسازی به فرابورس ایران آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، با عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت دارو سازی سبحان انکولوژی در بازار دوم فرابورس ایران، تعداد عرضه ‌های اولیه فرابورس ایران در سال جاری به 12 عدد رسید.
    23 میلیون سهم از مجموع 38 میلیون و 100 هزار سهم "دسانکو"، مربوط به فرایند کشف قیمت بود و 15 میلیون و ‏‏100 هزار سهم نیز متعلق به معامله‌گران آنلاین است که راس ساعت 12.40 به آنها اختصاص پیدا می‌کند.
    همچنین، هر کارگزاری می‌تواند تا سقف 230 هزار سهم تعیین شده اقدام به خرید در این نماد کند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله هیچ‌ سهمیه‌ای برای خرید این سهم ندارند.
    گفتنی است، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با 381 میلیارد ریال سرمایه، اولین تولید کننده فرآورده‌های تزریقی ضد سرطان در ‏خاور میانه بوده و در روز 26 بهمن‌‌ماه 94 در فهرست نمادهای بازار دوم درج شده است.‏
    اولین پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت برای سال مالی آینده، 290 ریال است و گروه دارویی سبحان و شرکت سرمایه‌گذاری البرز به ترتیب با مالکیت 70 و 30 درصدی، سهامداران آن هستند

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها