عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم "وملل" کاهشی شد

عصر بازار- شرکت اعتباری ملل در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۹۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۲۹ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۱۵ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

سود هر سهم "وملل" کاهشی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت اعتباری ملل با سرمایه ثبت شده 6 هزار و 60 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 30 اسفند 1399 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت اعتباری ملل در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و 935 میلیارد و 377 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 194 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش 15 درصدی برخوردار است.

    این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش 76 درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ 4 هزار و 439 میلیارد و 227 میلیون ریال اعلام کرده است.

    یادآوری می‌شود "وملل" در دوره 6 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ 229 ریال و سود خالص را یک هزار و 384 میلیارد و 778 میلیون ریال قید کرده است.

    همچنین براساس این گزارش، شرکت اعتباری ملل دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 1399 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد:

    بخشی از مانده سرفصل سایر درآمدها مربوط به زیان حاصل از فروش دارایی های ثابت مشهود و نامشهود است که به دلیل عدم مغایرت با خلاصه فرم های گزارش تفسیری مدیریت در بخش سایر هزینه های اجرایی جمع شده است.

    برچسب ها