عصر خودرو

دوشنبه ۱۷ اسفند؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- امروز دوشنبه ۹۴.۱۲.۱۷ در بازار برق بورس انرژی معامله ای به انجام نرسید.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، در بازار امروز به دلیل افزایش قیمت پیشنهادی نسبت به روزهای گذشته از سوی نیروگاه‌ها و عدم اقبال به خرید از سوی شرکت‌های توزیع نیروی برق عملاً معامله‌ای در بازار به انجام نرسید و یکی از روزهای خاموش در بازار برق به ثبت رسید.
    نمودار میانگین وزنی قیمت:


    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده می‌شود؛ ثبات قیمت بر روی 280,000 ریال همچنان پایدار بوده و تغییری در روند مشاهده نمی‌شود.
    بررسی روند نماد 13941227 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13941227 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است روند نزولی قیمت با شیبی تند از ابتدای دوره پایدار بوده و در انتهای دوره در محدوده 290,000 ریال به ثبات رسیده است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ از ابتدای دوره روندی صعودی با شیبی نسبتاً ملایم بوده اما در انتهای دوره با جهشی قابل توجه همراه شده و تا محدوده 420,000 ریال رشد کرده است.
    در این نماد تا به امروز 116 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 08.12.1394 با 105 مگاوات می‌باشد.

    روند نماد 13931227 (روند قیمتی نماد فوق در سال گذشته) :



     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها