عصر خودرو

وزیر انرژی روسیه:

مساله افزایش ندادن تولید نفت برای ایران بسیار حساس است

عصر بازار- «آلکساندر نوواک» وزیر انرژی روسیه با اشاره به تصمیم ایران برای افزایش تولید نفت خود خاطرنشان کرد که مساله افزایش ندادن تولید نفت برای ایران بسیار حساس و مهم است.

مساله افزایش ندادن تولید نفت برای ایران بسیار حساس است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، نوواک در جمع خبرنگاران گفت: نمی خواهم از قبل در مورد پیشنهادات و تصمیم ها در مورد عدم افزایش تولید نفت سخن بگویم. این مساله برای ایران بسیار حساس است.
    وی افزود: در این مورد پس از دیدار آینده با وزرای نفت و انرژی بیشتر توضیح خواهم داد.
    جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که مطابق برنامه موجود تولید نفت خود را در دوره جدید پساتحریم 2 میلیون بشکه در روز افزایش می دهد.
    وزیر انرژی روسیه پیش تر اعلام کرده بود که امکان رویکرد جداگانه در مورد مساله عدم افزایش نفت توسط ایران بررسی خواهد شد زیرا این کشور در پایین ترین سطح تولید نفت خود قرار دارد.
    به گزارش رسانه های روسی این موضوع در دیدار آتی نوواک به ایران مطرح و بررسی خواهد شد.
    وزیر انرژی روسیه در این رابطه به تازگی اعلام کرد که امیدوار است در آینده نزدیک برای گفت وگو درباره همکاری های بازرگانی و طرح های مشترک ازجمله در عرصه انرژی به ایران سفر کند.
    نوواک روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با مقامهای ایرانی در خصوص توسعه همکاری های اقتصادی - بازرگانی و مبادلات تجاری و عرصه های مختلف روابط ایران و روسیه گفت وگو و مذاکره می کنم.
    وی همچنین گفت که روسیه از برگزاری نشست کشورهای عضو اوپک و تولید کنندگان نفت غیر اوپکی استقبال می کند.
    نوواک در این رابطه در گفت و گو با شبکه خبری روسیه 24 گفت: مذاکرات برای برگزاری نشست تولیدکنندگان اوپکی و غیر اوپکی جریان دارد و طرف های علاقه مند به شرکت در این نشست پیشنهادات خود را برای برگزاری آن بین 20 مارس تا اول آوریل (اول تا سیزدهم فروردین ) ارائه کرده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها