عصر خودرو

شنبه ۲۲اسفند۹۴؛

بانک پاسارگاد ۹درصد از سهام «میدکو» را واگذار می‌کند

عصر بازار- بانک پاسارگاد روز ۲۲اسفندماه۹۴، یک میلیارد و ۹۸۰میلیون سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی می فروشد.

بانک پاسارگاد ۹درصد از سهام «میدکو» را واگذار می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بانک پاسارگاد روز 22اسفندماه94، یک میلیارد و 980میلیون سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی می فروشد.

    بانک پاسارگاد که بیش از 18درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد، قیمت پایه هرسهم را 3هزار و 500ریال تعیین کرده و این عرضه از طریق بازار اول فرابورس انجام می‌شود. ارزش کل این معامله با توجه به قیمت پایه اعلامی به 6هزار و 930میلیارد ریال می‌رسد که سپرده شرکت در این رقابت 207میلیارد و 900میلیون ریال اعلام شده است.

    کارگزاری بانک پاسارگاد که به عنوان کارگزار عرضه کننده نماد معاملاتی «میدکو4» است در تشریح شرایط فروش را اعلام کرد: خریدار موظف است حداکثر طی 4روز کاری پس از انجام معامله 20درصد کل ثمن معامله به صورت نقد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه طی 4روز کاری پس از انجام معامله (T=4) پرداخت کند، یا 2فقره چک با مبالغ مساوی که در مجموع به میزان 80درصد ثمن معامله به فواصل 6ماهه پس از انجام معامله ارایه دهد و یا با ارایه یک فقره ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط به میزان 80درصد ثمن معامله ارایه دهد.

    یادآور می شود؛ هرسهم «میدکو» امروز در حدود 2هزار و 770ریال معامله می‌شود و بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از این شرکت، درآمد هرسهم برای سال منتهی به30اسفندماه 1395 با سرمایه 22هزارمیلیارد ریال، مبلغ 145ریال پیش‌بینی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها