عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

پیش‌بینی سود چند شرکت بورسی به ازای هر سهم در سال ۹۵

عصر بازار- شرکت‌‌های شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، الکترونیک خودرو شرق و مجتمع فولاد خراسان، پیش‌بینی‌های سود به ازای هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ ، را ارایه دادند. شرکت پلی‌اکریل ایران نیز پیش‌بینی درآمد هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۵ را به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد.

پیش‌بینی سود چند شرکت بورسی به ازای هر سهم در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت‌‌ شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، "غشاذر"، با سرمایه 400 میلیارد، مبلغ 13 میلیارد و 510 میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد و بر این اساس 34 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    "خشرق"، با سرمایه 315 میلیارد ریال، مبلغ 96 ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده است. الکترونیک خودرو شرق، سود خالص شرکت را 30 میلیارد و 136 میلیون ریال در نظر گرفته است که نسبت به سال مالی 94، معادل 759 درصد افزایش داشته است.

    "فخاس" با سرمایه پنج هزار و 600 میلیارد و سود خالص 234 میلیارد و 445 میلیون ریال، مبلغ 42 ریال سود در نظر گرفته است.

    "شپلی"، با سرمایه 491 میلیارد و 82 میلیون ریال، مبلغ 624 میلیارد و 473 میلیون ریال زیان خالص در سال مالی 95 متصور شد. زیان هر سهم شرکت پلی اکریل ایران در سال مالی 94 یک هزار و 647 ریال بود که در سال مالی آتی، با کاهش نزدیک به 23 درصد، زیان هر سهم را به یک هزار و 272 ریال کاهش داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها