عصر خودرو

مدیرعامل زاگرس خبر داد:

توافق اولیه برای واردات ۲۰فروند هواپیمای نو از برزیل

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس از توافق‌های اولیه برای وارد کردن ۲۰ فروند هواپیمای نو برزیلی به کشور خبر داد.

توافق اولیه برای واردات ۲۰فروند هواپیمای نو از برزیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، هوشنگ صدیق تصریح کرد: در طول هفته‌ها و ماه‌های گذشته ما مذاکراتی را با شرکت‌های خارجی مختلفی داشته‌ایم تا امکان وارد کردن هواپیماهای جدید به کشور فراهم شود. یکی از این شرکت‌ها هواپیماساز برزیلی امبرائر بوده است که خوشبختانه مذاکرات ما با آنها نتایج مثبتی به همراه داشته است.

    وی اضافه کرد: براساس توافق اولیه‌ای که با مذاکره‌ کننده این شرکت در تهران داشته‌ایم، شرکت زاگرس اعلام کرد که توان خرید 20 فروند هواپیمای ساخت این شرکت را که 135 نفر ظرفیت سرنشین دارد خواهد داشت و با تفاهم‌ اولیه نماینده این شرکت به برزیل بازگشت تا مقدمات نهایی کار را فراهم کند.

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با تاکید بر این‌که این هواپیماها نوساز خواهند بود، اعلام کرد: مدل مالی پیشنهاد شده از طرف زاگرس پرداخت 10 درصد از هزینه‌ها به شکل نقد و در نظر گرفتن 90 درصد مابقی از طریق فاینانس شرکت سازنده خواهد بود که در صورت نهایی شدن مذاکرات می‌توان به وارد کردن این هواپیماها امید داشت.

    صدیق با بیان این‌که وارد شدن نهایی هواپیماها به چراغ سبز آمریکا احتیاج دارد، تصریح کرد: خوشبختانه شرکت‌های خارجی امید زیادی دارند تا با ایران وارد مذاکره شده، کار را پیش ببرند. فعلا اوضاع برای سبک و سنگین کردن قرار‌داد‌های اقتصادی فراهم شده و ما امیدواریم در آینده نزدیک با نهایی شدن تمام مقدمات، کار برای وارد کردن این هواپیماها نهایی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها