عصر خودرو

۱۳ قرارداد برای ازدیاد برداشت از میادین نفت و گاز امضا شد

عصر بازار- ۱۳ قرارداد پژوهشی افزایش ضریب بازیافت میادین نفتی و گازی با دانشگاه‌های کشور امروز با حضور وزیر نفت امضا شد.

۱۳ قرارداد برای ازدیاد برداشت از میادین نفت و گاز امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، قرارداد پژوهشی افزایش بازیافت 13 میدان نفتی و گازی با دانشگاه‌های منتخب کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور «بیژن زنگنه» وزیر نفت به امضا رسید.

    این قراردادها شامل 11 میدان نفتی و 2 میدان گازی است که در مجموع مبلغ این قراردادها 35 میلیون یورو و 716 میلیارد تومان خواهد بود. 

    در این مرحله، مطالعه میدان یادآوران به دانشگاه تهران، میدان پارس‌جنوبی به دانشگاه صنعتی شریف، میدان رگ سفید به پژوهشگاه صنعت نفت، میدان مسجدسلیمان به دانشگاه سهند تبریز، میدان اسفند به دانشگاه شیراز، میدان خشت به دانشگاه آزاد اسلامی، میدان بینک به دانشگاه فردوسی مشهد، میدان دورود به دانشگاه علم و صنعت، میدان تنگ بیجار به دانشگاه شهید چمران اهواز، میدان مارون به دانشگاه صنعتی اصفهان و میدان نوروز به دانشگاه خلیج فارس واگذار می‌شود.

    مبلغ کل قراردادهای مرحله اول و دوم، هزار میلیارد تومان و 49 میلیون یورو است که 293 میلیارد تومان و 13.5 میلیون یورو آن مربوط به مرحله اول و 716میلیارد تومان و 35 میلیون یورو نیز مربوط به قراردادهایی است که امروز امضا شد. 

    امضای قراردادهای جدید بر اساس مطالعه دقیق و مشارکت مستقیم شرکت‌های متولی میدان، صورت پذیرفته و 13 میدان بزرگ خشکی و دریایی در این دوره از قراردادها انتخاب شده‌اند.

    برچسب ها