عصر خودرو

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

قرارداد ایرباس‌ها در مرحله اخذ مجوز شورای‌ اقتصاد است

عصر بازار- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره قرارداد خرید ایرباس‌ها گفت: ایران‌ایر یک شرکت دولتی است و باید موافقت‌های شورای اقتصاد را در این‌باره اخذ کند البته توافقات ضمنی انجام شده است اما از لحاظ مستندات در حال تکمیل مدارک هستند.

قرارداد ایرباس‌ها در مرحله اخذ مجوز شورای‌ اقتصاد است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل ازفارس،  مقصود اسعدی سامانی‌ با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایرشوی 2016) در روزهای 26 تا 29 آبان 95 در جزیره کیش اظهار داشت: این نمایشگاه پس از سال‌ها تحریم صنعت حمل‌ونقل هوایی برگزار می‌شود و تولیدکنندگان صنایع هوایی داخلی در کنار بزرگترین تولیدکنندگان و سازندگان هواپیما در دنیا از جمله ایرباس و کمپانی‌های بزرگ ‌قطعه‌ساز، تجهیزات هوانوردی و فرودگاهی، محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

    سخنگوی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود، گفت: تاکنون هفت دوره از این نمایشگاه برگزار شده است و در شرایط پس از برجام، ‌یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت به شمار می‌رود.

    اسعدی سامانی اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس هوانوردی تهران 2016 و استقبال کمپانی‌های هواپیمایی‌ساز، بیمه‌ها و بانک‌های بین‌المللی و ایرلاین‌های خارجی، پیش‌بینی می‌شود در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران نیز شاهد حضور پررنگ شرکت‌های بزرگ سازنده هواپیما و تجهیزات وابسته و تجهیزات فرودگاهی و ناوبری دنیا باشیم.

    وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای شرکت‌های داخلی و نیز کمپانی‌ها و عرضه‌کنندگان هواپیما در دنیا است تا با ارائه انواع هواپیما نیاز شرکـت‌های هواپیمایی را تأمین و به بازار عرضه کنند ضمن آنکه تولیدکنندگان و صنعت‌گران هوایی ایران نیز با ارائه توانمندی‌های خود، نسبت به بازاریابی در سطح جهانی اقدام کنند‌.

    دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی همچنین درباره سرنوشت قرارداد خرید ایرباس‌ها، گفت: فعلاً ایران‌ایر در حال برگزاری جلسات است و هنوز این قرارداد نهایی نشده است‌‌.

    اسعدی سامانی بیان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یک شرکت دولتی است و باید موافقت‌های شورای اقتصاد را در این‌باره اخذ کند البته توافقات ضمنی انجام شده است اما از لحاظ مستندات در حال تکمیل مدارک هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها