عصر خودرو

سهام "ساینا" سه‌شنبه در فرابورس ایران عرضه می‌شود

عصر بازار- در ادامه روند عرضه‌های اولیه، ۱۰ درصد از سهام صنایع بهداشتی ساینا روز ۱۸ اسفندماه برای نخستین بار در بازار دوم فرابورس ایران واگذار می‌شود.

سهام "ساینا" سه‌شنبه در فرابورس ایران عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در این عرضه، 10 میلیون سهم از مجموع 100 میلیون سهم این شرکت 100 میلیارد ریالی مورد معامله قرار می‌گیرد.
    در عرضه اولیه "ساینا" 4 میلیون و 800 هزار سهم متعلق به معامله‌گران آنلاین است که پس از کشف قیمت 5 میلیون و 200 هزار سهم با اعلام ناظر بازار در زمان مقرر قابل خریداری است.
    علاوه بر این، هریک از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در روز سه‌شنبه می‌توانند تا سقف 52 هزار سهم در این عرضه اولیه سهیم باشند اما صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله سهمیه‌ای برای خرید سهام ندارند.
    گفتنی است، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در سال 80 تاسیس شده و به تهیه و تولید انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات آرایشی، بهداشتی، شیمیایی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات مشغول است؛ ضمن آنکه نماد معاملاتی این شرکت ابتدای شهریور 94 در فهرست نمادهای فرابورس ایران درج شد.
    همچنین، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران، شرکت گلتاش و جمشید فروزش سهامداران این شرکت هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها